Η Κατερίνα Παπουτσάκη μιλάει πρώτη φορά μετά τη γέννηση του γιου της!

Για τους δύο άντρες της ζωής της, τον γιο της και τον σύζυγό της Παναγιώτη Πιλαφά μιλάει για πρώτη φορά μετά τη γέννηση του μικρού η Κατερίνα Παπουτσάκη.
«Πάντα είχα ένα γενικότερο φόβο απέναντι στο γάμο ως κατάσταση και η απόφαση μου φαινόταν βουνό. Παιδί μπορεί να ήθελα πάντα να κάνω, αλλά με φόβιζε πολύ το τι φέρνει ο ερχομός ενός παιδιού στη σχέση του ζευγαριού» είπε η όμορφη ηθοποιός στο people και συνέχισε: «Το παιδί έφερε περισσότερη μαγεία στη σχέση μας... Ο μικρούλης είναι ίδιος ο Παναγιώτης. Οι πρώτοι μήνες ήταν δύσκολοι με τους κολικούς του, αλλά πλέον είναι πολύ χαρούμενος, επικοινωνιακός και γελαστός».

Η ίδια μιλάει για την καθημερινότητά της με τον μικρό της γιο: «Όταν είμαι έξω, μου λείπει το μωρό και γυρνάω τρέχοντας. Δεν μου έχει λείψει τίποτα από πριν. Είμαι πολύ καλά. Καλύτερα από ποτέ... Γενικά είναι πολύ φοβιτσιάρα και υπερπροστατευτική με τους ανθρώπους που αγαπώ. Και τώρα έχω και ένα λόγο παραπάνω. Ξέρω όμως, πώς πρέπει να το διαχειριστώ για την ηρεμία του παιδιού μου».

Όσο για τον καιρό που ήταν έγκυος, η Κατερίνα αποκαλύπτει: «Είχα πολύ καλή εγκυμοσύνη. Απλά έπαθα μια βροχοπνευμονία σε κάποια φάση και ταλαιπωρήθηκα πολύ, γιατί δεν μπορούσα να πάρω αναπνοή. Κατά τα άλλα ευχαριστήθηκα πολύ όλη την εμπειρία».

 gossip