Tαξιδεύοντας με την ποίηση... της Τζένης Βλαχώνη


Ένα χαιρετισμό στη μνήμη του σπουδαίου ποιητή και πεζογράφου Πάνου Παναγιωτούνη από την ποιήτρια Τζένη Βλαχώνη σπονδή στο έργο του.





Πολύτιμε Φίλε

Πολυαγαπημένε μου Πάνο,
έφυγες εντελώς ξαφνικά,
πριν προλάβω να σου πω
πόσο πολύτιμος μου ήσουν.

Τώρα κατάλαβα!


Πρέπει να εκφράζουμε
τα αισθήματα μας,
γιατί οι άνθρωποι φεύγουν
χωρίς προειδοποίηση και τότε
χάνεις τον κόσμο
κάτω από τα πόδια σου.

Αγαπημένε μου ποιητή,
αγαπημένε μου φίλε,
κλαίω που σε ΄χασα,
μην έχοντας πού να πω
τις ανησυχίες μου.

Σε ποιον να πω τις σκέψεις μου,
πολύτιμε και ακριβέ.

Φίλε, σε χαιρετώ μόνο για τώρα,
γιατί αύριο πάλι θα θέλω
να σου μιλήσω,
ν΄αφουγκραστείς τις σκέψεις μου.


* Η ποιήτρια έχει αφιερώσει τη τρίτη της ποιητική συλλογή «Το σμίξιμο δύο φεγγαριών» στην μνήμη του.